Sunday, January 01, 2006


4 Comments:

At 2:10 PM, Blogger nostalgic said...

ey diivoone

 
At 3:40 PM, Blogger بهنام حشمت said...

ممنون که سرزدی ولی چرا دیوونه! اگر می گفتی چشمت خراب است بروی به دکتر نشان بده یک چیزی! لطفا باز هم سربزن.
بهنام

 
At 5:52 AM, Blogger بهنام حشمت said...

رویا خانم گرامی:سال نوی شما هم مبارک. در وبلاگ قادر دیدم که خبر خوشی داده اید . خوشحالم که « ناگزیر« شده اید به نوشتن. فکر می کنم بهتر است در باره این « اعتیاد» بیش از این مقاومت نکنید و بنویسید که خوب می نویسید. در خصوص این عکس هم، دروغ چرا من اغلب زن ها را بسیار زیبا می بینم.
همین.
موفق باشید.
بهنام-

 
At 9:12 AM, Blogger بهنام حشمت said...

رویا خانم: با سلام لطفا نگران این کرمهای انترنتی نباشید.تازه من پوستم از پوست گرگدن هم کلفت تر است.
غیر از این که از اغلب شعرهائی که در آن وبلاگ منتشر می شود خوشم می آید نه در باره شاعرش چیزی می دانم و نه دوست دارم بدانم و نه کنجکاوم که بدانم. لطفا خواهش می کنم نگران این جور چیزها نباشید. حالا که وبلاگ نویسی را از سر گرفته اید فقط نیم چه قولی بدهید که ادامه اش بدهید.
باقی بقایتان

 

Post a Comment

<< Home